Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin adresa de e-mail: retur.modella@gmail.com. Completati pentru retur formularul, si trimiteti la adresa de email mai sus mentionata.
Daca va retrageti, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastra cu exceptia (vezi reur si inlocuire) fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.
Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
RETURNARE SI INLOCUIRE
Cum returnati produsele
In momentul receptionarii comenzii verifica cu atentie starea exterioara a coletelor : ambalaje in buna stare – sa nu fie rupte, zgariate, murdare, smulse de pe produs, colturi rupte sau infundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului.
Daca constatati aceste nereguli, iti recomandam sa solicitati completarea unui Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii, in care sa specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc ). Se pot face specificatii direct pe factura fiscala.
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea Procesului verbal de constatare, va rugam sa contactati imediat un reprezentant al firmei Modella Concept, la numarul de telefon : 0725.645.505, unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamatiei.
Daca in urma deschiderii coletului constatati ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, va recomandam sa refuzati comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi pe Procesul verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii, starea produselor deteriorate.
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:
-produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site,
-produsele ce au fost livrate gresit
-produsele care au marimi eronat comandate
Clientul este obligat sa notifice www.modela.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor.
Produsul va fi returnat doar daca este in conditii perfecte, in ambalajul original, cu toate etichetele interne si externe,eticheta de pret cu sigiliul nealterat, cu accesoriile aferente. Pentru a fi returnate produsele trebuie reambalate. In caz contrar, daca produsele nu sunt ambalate corespunzator si/sau nu sunt in conditii perfecte, ele pot fi reexpediate clientului, fara rambursarea contravalorii produsului sau inlocuirii acestuia.
Produsele trebuie returnate prin curier rapid. In niciun caz nu sunt acceptate retururi prin serviciul oferit de Posta Romana sau prin alte mijloace.
Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copie dupa factura, si formularul retur completat de catre client.
Clientul nu poate returna produsele achizitionate si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri,in urmatoarele scopuri sau situatii:
-cazul in care produsul s-a realizat pe masurile clientului,
-produsele prezinta semne de uzura, deteriorare sau piese si componente lipsa
– inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit
cererea de returnare are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile calendaristice
– in cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
-in cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar.
-in cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
-ruperea sigiliului de securitate atrage dupa sine scoaterea produselor din categoria celor returnabile.
– orice solicitare facuta de catre client ( piese inlocuite, produse integral, etc) se solutioneaza in terme de 14 zile caledaristice.
Comenzile care au fost ridicate de la magazine nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.
In situatia in care doriti sa returnati un produs functional, livrat corect si fara vicii de fabricatie, se va considera livrare valida si se va opri taxa de transport tur si retur. Acesta se va calcula in functie de distanta fata de depozitul firmei si poate ajunge pana la 20% dn valoarea produsului.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Se poate face fie returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalizari.
Pentru restituirea contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de catre dumneavoastra a unui cod IBAN corect in care va vom restitui suma aferenta produsului returnat.
In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata.
ATENTIE:
In cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, ruptura, componente sau accesorii lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre client, SC. MODELLA CONCEPT. SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse produselor achizitionate.
Returul produselor SC. MODELLA CONCEPT. SRL:
Daca, din orice motiv, nu sunteti 100% multumit de un produs pe care l-ati cumparat, puteti sa il returnati in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care v-a fost livrat de catre curier.
- Completati o cerere de retur pe www.modela.ro, asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnati indeplineste conditiile de retur
- Specificati in cerere una dintre optiunile de retur : schimb cu acelasi model, schimb cu un produs diferit vandut de SC. MODELLA CONCEPT. SRL sau rambursare a sumei de bani platite la cumparare
- Dupa aprobarea cererii de retur, vom trimite curierul la dumneavoastra sa ridice produsul pe care vreti sa il returnati.
Cererea se face pe adresa de retur.modella@gmail.com sau completand formularul de retur.
Pentru a returna produsul este necesara descarcarea si completarea acestui formular si trimiterea lui la adresa retur.modella@gmail.com.
Adresa de contact pe email pentru alte detalii: modellaconcept@gmail.com
Adresa de retur este cea a showroomului- Showroom Frumusani Com. Frumusani, Sos Bucuresti, nr 25, km 24, jud Calarasi
Conditii generale:
Puteti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care v-au fost livrate de curier, fie ca sunteti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, cererea de retur poate fi trimisa cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit.
Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Trebuie sa returnati produsele ambalate, insotite de etichetele initiale, intacte si toate documentele cu care v-au fost livrate.
Puteti returna orice produs doar daca este sigilat. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si uzate.
Daca ati deschis coletul si constati ca produsul nu este ceea ce ai dorit, puteti cere returul numai in conditia in care produsul este ambalat in aceeasi forma in care l-ati primit, in acelasi ambalaj, foarte bine inchis si sigilat, pentru a nu suferi daune pe timpul transportului sau al manipularii de catre curier.
Aveti foarte mare atentie la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de catre curier, SC. MODELLA CONCEPT. SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse produsului.
Comanda speciala:
Produsele confectionate dupa specificatia clientului sau aduse la comanda (cu avans)- dimensiuni, culoare, material ce poarta denumirea de „comanda speciala” / poate fi comandat în așteptare, nu pot fi returnate. Decizia de a renunta la o comanda speciala duce la pierderea avansului achitat.